Última Hora

Carolina: "Bailar bailei co meu amor, pero después me fui con su mejor amigo, que era el que me gustaba"


Entrevistamos a Carolina, una gallega que se dio a conocer por la famosa canción que narra uno de los momentos más importantes de su vida, ese instante en el que bailó con el que se supone que era su amor (¿o no?).

Es un placer conocer a la protagonista de una de las canciones más conocidas de nuestra cultura gallega. ¿Cómo le trató la vida?

Pues bien, no me quejo. Actualmente soy una persona feliz que ha conseguido trabajar en lo que realmente me gusta y tener la vida que siempre había querido.

¿A qué se dedica?

Me dedico a la Herpetología, que es la rama que estudia los reptiles y anfibios

Siempre le han gustado los reptiles...

Pues sí, sobre todo los lagartos, era una de mis obsesiones. De pequeña siempre le pedía a mi madre que me comprase vestidos con dibujos de lagartos.

De ahí su vestido en la canción que le hizo famosa,  ¿Cómo consiguió ese papel protagonista?

Pues fue todo una casualidad. Estaba yo bailando toda contenta porque estrenaba mi nuevo vestido con un lagarto pintado y a la banda de música les gustó tanto que comenzaron a cantar todo lo que hacía,

¿Todo lo que hacía?

Sí, sí, absolutamente todo, lo que pasa es que al final en la canción sale sólo una parte. Que si Carolina iba a mear, que si me tomaba un vino, que si me fumaba un cigarro... ¡Era desesperante!. Estuve muy enfadada hasta que llegué al tercer o cuarto vino, ahí ya me olvidé un poco de ellos y fui a mi bola...

¿Fue en ese momento en el que "bailaches co teu amor"?

Pues sí, ahí fue cuando agarré a Xosé, el que era mi pareja por aquel entonces, y comenzamos a bailar como locos... Bueno, realmente la que bailaba era yo, que él era terriblemente aburrido.

¿Pero no era su amor? ¿el hombre de su vida?

(Sonríe) ¡El hombre de mi vida dice! Ese era un mindundi al que utilizaba para entrar gratis en la disco. Si al final esa noche me acosté con su mejor amigo.

Vaya... como cambia la cancioncita...

Ya te dije que los de la banda cantaban todo lo que hacía y al final la adaptaron un poco a su manera. No te puedes fiar de los músicos...

Bueno, pues ha sido un placer haber conocido a un personaje tan importante de nuestra cultura. Esperemos que le vaya todo tan bien como hasta ahora.

Gracias, difícil que me vaya mejor, ya que soy una de las herpetólogas mejor valoradas a nivel mundial, pero muchas gracias.

[GAL]
Entrevistamos a Carolina, unha galega que se deu a coñecer pola famosa canción que narra un dos momentos máis importantes da súa vida, ese instante no que bailou co que se supón que era o seu amor (ou non?).

É un pracer coñecer á protagonista dunha das cancións máis coñecidas da nosa cultura galega. Como lle tratou a vida?

Pois ben, non me queixo. Actualmente son unha persoa feliz que conseguiu traballar no que realmente me gusta e ter a vida que sempre quixera.

A que se dedica?

Dedícome á  Herpetología, que é a rama que estuda os réptiles e anfibios

Sempre lle gustaron os reptiles...

Pois si, sobre todo os lagartos, era unha das miñas obsesións. De pequena sempre lle pedía á miña nai que me comprase vestidos con debuxos de lagartos.

De aí o seu vestido na canción que lle fixo famosa,  Como conseguiu ese papel protagonista?

Pois foi todo unha casualidade. Estaba eu bailando toda contenta porque estreaba o meu novo vestido cun lagarto pintado e á banda de música gustoulles tanto que comezaron a cantar todo o que facía,


Todo o que facía?

Si, si, absolutamente todo, o que pasa é que ao final na canción sae só unha parte. Que se Carolina ía a  mear, que se me tomaba un viño, que se me fumaba un cigarro... Era desesperante!. Estiven moi enfadada ata que cheguei ao terceiro ou cuarto viño, aí xa me esquecín un pouco deles e fun á miña bóla...

Foi nese momento no que " bailaches  co  teu amor"?

Pois si, aí foi cando agarrei a Xosé, o que era a miña parella por aquel entón, e comezamos a bailar como tolos... Bo, realmente a que bailaba era eu, que el era terriblemente aburrido.

Pero non era o seu amor? o home da súa vida?

(Sorrí) O home da miña vida di! Ese era un  mindundi ao que utilizaba para entrar gratis na disco. Se ao final esa noite deiteime co seu mellor amigo.

Vaia... como cambia a  cancioncita...

Xa che dixen que os da banda cantaban todo o que facía e ao final adaptárona un pouco á súa maneira. Non te podes fiar dos músicos...

Bo, pois foi un pracer coñecer a un personaxe tan importante da nosa cultura. Esperemos que lle vaia todo tan ben como ata o de agora.

Grazas, difícil que me vaia mellor, xa que son unha das  herpetólogas mellor valoradas a nivel mundial, pero moitas grazas.




No hay comentarios