Contratan un servicio de grúas para recoger a los borrachos que siguen en el Monte do Gozo tras O Son do Camiño
Esta misma mañana los organizadores de O Son do Camiño han decidido contratar un servicio de grúas para que recojan a todos los asistentes del festival borrachos que todavía siguen durmiendo en el Monte do Gozo. Tras varios intentos, la organización confirmó que no han conseguido despertarles: "Hemos intentado despertarles poniendo música a todo volumen, pero por desgracia en cuanto abren los ojos piensan que siguen en el concierto, se vuelven a emborrachar y acaban tirados en el suelo de nuevo".
El servicio de grúas, por su parte, aseguró a los organizadores del festival que trasladarán a todos los asistentes que todavía permanecen en el Monte do Gozo sin problema alguno, pero también les confirmaron que la tontería de los borrachos les va a salir por un ojo de la cara.
[GAL]
Esta mesma mañá os organizadores de O Son do Camiño decidiron contratar un servizo de guindastres para que recollan a todos os asistentes do festival bébedos que aínda seguen durmindo no Monte do Gozo. Tras varios intentos, a organización confirma que non conseguiron espertar ós borrachos: "Tentamos espertarlles poñendo música a todo volume, pero por desgraza en canto abren os ollos pensan que seguen no concerto, vólvense a emborrachar e acaban tirados no chan de novo".
O servizo de guindastres, pola súa banda, asegurou ós organizadores do festival trasladar a todos os asistentes que aínda permanecen no Monte do Gozo sen problema algún, pero tamén lles confirmaron que a bobada dos borrachos vailles saír por un ollo da cara.
No hay comentarios