Un profesor de gramática corrige las pintadas de la zona vieja compostelana
[ESP]
El profesor compostelano M. L. ha corregido varias pintadas de la zona vieja porque no soportaba más ver tantos errores gramaticales. M.L. reconoció que le era imposible pasear tranquilo por la zona vieja mientras veía tantas faltas, así que aprovechó su experiencia para corregirlas y asegurar a la gente una buena lectura.
El profesor se ofreció para dar clases gratuitas a los autores de las pintadas y aprovechar así para desempolvar los cuadernos rubio que tenía guardados en el trastero. "creo que en un par de meses conseguiremos que esta gente sepa escribir correctamente, y lo más importante, que empiecen a usar el papel en lugar de las paredes", reconoció el afamado profesor. Finalmente, M.L. aconseja a los autores de las pintadas, que en caso de que no sean capaces de escribir en un papel, la próxima vez deberían probar a escribir en las paredes de su casa.
[GAL]
O profesor compostelán M. L. corrixiu varias pintadas da zona vella porque non soportaba máis ver tantos erros gramaticales. M. L. recoñeceu que lle era imposible pasear tranquilo pola zona vella mentres vía tantas faltas, así que aproveitou a súa experiencia para corrixilas e asegurar á xente unha boa lectura.
O profesor ofreceuse para dar clases gratuítas aos autores das pintadas e aproveitar así para desempoar os cadernos rubio que tiña gardados no rocho. "creo que nun par de meses conseguiremos que esta xente saiba escribir correctamente, e o máis importante, que empecen a usar o papel en lugar das paredes", recoñeceu o afamado profesor. Finalmente, M. L. aconsella aos autores das pintadas, que no caso de que non sexan capaces de escribir nun papel, a próxima vez deberían probar a escribir nas paredes da súa casa.
No hay comentarios